Sista inlägget

Skriver nu ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag nog ner till stan och kolla inne på hemtex om dom har ett örngott där det står "världens bästa farfar" på. Fick ett tips av Rebecca vad jag kunde ge till min farfar. Så om dom har det örngottet, så har jag i alla fall en present klar.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner under täcket. Så ska vi se om Erik kommer och lägger sig snart också, han sa att han bara ska se klart något program på TV:n. Men när han har sett klart på det så börjar ju något nytt som kan vara intressant, så jag kan nog räkna med att det tar ett tag innan han kommer och lägger sig.

God natt på er, sov gott:)

Kommentarer
Postat av: Julia

När jag läste rubriken så trodde jag att du skulle sluta blogga. Om det hade vart så, så skulle jag bli lite ledsen för jag gillar din blogg. Du får inte sluta blogga.



Kram Julia

2010-01-08 @ 01:32:55
Postat av: rebecca

Åh va kul att du nämnde det i ett inlägg! Glad jag blev :D Hehe.

svar: Åh gud :) Haha du är ju världens lyckligaste! Jag älskar barn, nästan så jag själv längtar efter att bli gravid (: hehe. Men ja, jag får väl ge det några år till antar jag. Såg en liten bild nedanför, han är ju världens sötaste din Leon!!

Ja men då blir han nog jätteglad över att få se honom! :)

2010-01-08 @ 01:38:38
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Nadja

det var så lite. =) Allt bra idag? =)

2010-01-08 @ 13:20:16
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

bara bra sj? =)

2010-01-08 @ 16:35:18
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0