SNÄLLA HJÄLP MIG

Nu när jag inte är gravid längre så passar ju inte riktig min header in. Så jag tänkte fråga om det är någon av er läsare som skulle vilja göra en header åt mig? För jag fattar inte alls hur man gör. Fick hjälp av Isabelle med den förra headern.

Om det vore någon som vill hjälpa mig med det så kan ni kommentera i detta inlägg eller skicka ett mail till [email protected] men jag är inte inne och kollar min mail så jätte ofta så säkrast är ju att kommentera på bloggen.

Det skulle vara jätte snällt om det var någon som ville hjälpa mig med det.

Kommentarer
Postat av: DONKEN

jag har ingen aning om hur man gör.. :P vad kul, o skönt att killen kan vara hemma. :D jag måste uppdatera min föräldrapeng på fk, den var bara till årsskiftet nu. Måste ju få mine penge :) ha det gottast! kram ps. vilken linje ska du gå?

2010-01-03 @ 21:53:11
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0