100:de inlägget

Idag tänkte jag att jag ska riktigt storstäda lägenheten. Damma all hyllor och skåp med riktigt djuprengörings medel, dammsuga skura golven, fast innan det ska jag städa bort julen. Bort med tomtar och gran och allt det där.

Jag kan ju även nämna att detta är mitt 100:de inlägg.
Det känns inte så mycket med tanke på att jag har haft denna blogg sedan maj 2009. Så jag tänkte ha ett löfte, att jag ska ha kommit upp i minst 250 inlägg innan 2011. För att jag ska hålla det löftet gäller det för mig att jag skriver några inlägg i veckan.

Ne, nu ska jag försöka få Leon att somna så att jag kan dra igång att städa.

Ha en bra dag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Josefine

svar: :)). aa, nu vill ja bli frisk:p.

Kram kram:)

2010-01-05 @ 16:33:02
URL: http://josefineforsblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0