Väntar och väntar

Ja det är precis vad vi gör, väntar på att den andra tårtbotten ska bli klar. Jag kan ju berätta det att det var väldigt mycket som gick åt skogen rent ut sagt. När jag hade ställt in den ena botten i ugnen så börjar det läcka ut från formen så då var det bara att ta ut den igen och hälla i smeten i en annan form. Medan den första botten var inne i ugnen så började jag gör a den andra smeten. Men när jag skulle ta ut äggen ur kylen så får jag ett mosat ägg i handen...jätte mysigt. Men sen gick det bra en stund i alla fall, tills att jag skulle hälla ströbröd i den andra formen, För då råkar jag hälla ut lite på golvet så det var ju att ta fram dammsugaren. Men det var inte allt den andra formen lägger också, men jag orkade inte bry mig så jag lä en plåt under så att det inte bränner fast i ugnen. Just det ja, elvispen började lägga av så den lät jätte konstig och blixtrade lite. Så imorgon vet jag vad vi ska gör. Köpa nya formar och en ny elvisp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0