Kylig vinter promenad

Vi har precis kommit hem efter en kylig vinter promenad. Vi bäddade ner Leon i vagnen och gick iväg på en promenad. Det var super mysig förutom att det var lite kalt. Men att gå där tillsammans med min pojkvän och våran son var verkligen något som värmde och gjorde mig lycklig. Att en sådan lite sak som att gå på promenad med pojkvännen och sonen gjorde mig lycklig, känslan av att vi är en familj är något helt underbart och jag ångrar verkligen INTE att vi behöll barnet.

När jag blev gravid och speciellt nu efter att Leon föddes har jag och Erik kommit mycket närmre varandra. Vi har blivit som nykära igen.

Kommentarer
Postat av: DONKEN

Hur länge har ni varit tillsammans? När vince föddes var det samma sak för oss, mina känslor blev helt ooooh käääär.. igen :) under graviditeten var jag mest bara sur... ;) blev gravid efter vi vartt tillsammans i 4 månader, så de gick snabbt som fan. ;) kram till er! :)

2010-01-02 @ 21:27:16
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Foofie

Sv: Haha nej jag vet. Och att det är småflickor som äter på dom gör att det hela ser så förbannat sjukt ut haha.

2010-01-03 @ 00:58:52
URL: http://foofie.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ja, minsann.. :) Det är snabba ryck som gäller, hehe.. Snart börjar unga mödrar igen, norge. Kommer inte håg vilken dag, men tror det skulle vara på torsdagar som förut. :D Jag GISSAR att du också tycker det är skoj att se på. :) Går du i skola, eller ska du börja senare, eller ska du jobba direkt? Min brors flickvän är 18, och har inte gått gymnasiet ännu, men det skulle hon plugga upp på komvux. De fick en son i juli. Kram till dig och familjen! :) Annelie

2010-01-03 @ 15:41:33
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0