Angående namnet Adrielle

Det är några stycken som har kommenterat om att namnet Adrielle är likt EllaMaries val av namn till tvilling tjejen. Jag vill bara säga det att jag inte kom på namnet Adrielle genom Adele utan på ett helt annat sätt.
För ett par veckor sedan så kollade jag på Rosa The movie (typ en barnfilm, jag vet)  och i den filmen så är det en tjej som kallar sig Galadriel och då började jag fundera på vad man kunde "göra" med det namnet. Adriel? Nja men Adrielle. Och det var så namnet dök upp. Jag slog upp namnet på Google och det namnet fanns.
Men sen är det inte alls säkert på att det blir Adrielle, även om det blir en tjej. Det var bara ett namn som jag fastnade för efter att jag hade kollade på den filmen. Så det kommer nog dyka upp andra namn innan bebisen kommer.

Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Lycka till med barnet sen :)<3

2009-08-10 @ 18:14:51
URL: http://my--barbie.blogspot.com
Postat av: Anonym

är det många som kollar på din blogg? den är iaf spännande som ella-maries ;)

2009-08-10 @ 20:28:05
URL: http://mrsbroccoli.blogg.se/
Postat av: sabina

Adrielle var ett fint namn :)

Jag hade tänkt Nova på min dotter innan hon föddes, men sen när hon hade kommit ut så vart det helt plötsligt Nellie, är nästan så man ser vad hon/han ska heta :)

Vill iallafall önska dig lycka till ! :)

2009-08-18 @ 15:49:50
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: sofiabergdén .

Svar: Hej. Jag är väldigt tacksam över dina svar. Det var precis vad jag hade väntat mig.

Saken är den att jag är mycket mer redo för barn än vad min pojkvän är. Men jag vill ändå vänta något år eller två till.



Jag har massa namn, mest tjejnamn som jag tycker är fina. Några som jag skulle kunna döpa mina barn till är:

- Tjejnamn: Leah, Adine, Iris, Signe ..

- Pojknamn: Theodore, Lukas, William ..



Jag hoppas på fler bilder på din mage, och massa massa bilder på er fina bäbis när den kommer :)

Jag kommer definitivt besöka din blogg igen, och ofta.



Många kramar

Fia :)

2009-08-19 @ 15:46:37
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0