Ska ner till stan

Det gick inte alls bra på det nationella provet i No. Jag gissade på de flesta uppgifterna men jag hoppas på att få G i alla fall. So: gick inte heller bra. Eller dom första uppgifterna gick rätt okej men de sista uppgifterna gick inte alls bra. När jag typ hade 4 uppgifter kvar säger min lärare att vi bara har 10 minuter kvar på oss att bli färdiga. Då fick jag lite panik och skyndade mig att göra dom. Så det blev inga bra svar och det var sådana frågor som man skulle skriva lite mer på. Men även om jag försökte skynda mig så hann jag inte med den sista. Men men. En positiv grej är att svenska provet kändes bra i alla fall. Där svarade jag åtminstone på allt. Om en liten stund, efter att jag har skrivit klart det här ska jag ner till stan och träffa Erik. Vi hade tänkt att ta en fika och gå lite i affärer. Kanske kolla på bebis kläder, det vill i alla fall jag men jag får se vad Erik säger om det. Men jag hoppas och tror att Erik också vill det eftersom det är hans barn med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0