Har helt glömt bort att berätta

Provet idag gick sådär, jag kunde inte allt men jag svarade på nästan alla uppgifter. Just det, jag har ju helt glömt bort att berätta att jag har varit på det första barnmorskebesöket. Fast det var några dagar sen. Allt gick bra, vi pratade mycket kring graviditeten och hon ställde en del frågor och det gjorde även jag och Erik. Det beräknade födelsedatumet är den 21 december. Bara 3 dagar innan jul, jag hoppas att bebisen inte kommer 3 dagar för sent. Fast det kanske inte gör något. För man kan ju göra som en som jag känner som fyller år på julafton, hon firar sin födelsedag på sommaren istället. Så blir det något att se fram emot så att man inte får alla presenter samtidigt och att man har kalas då istället för på julafton är ju kompisarna hemma familjerna.(Hon är 8 år) Jag skulle nog också ha gjort så, åtminstone under barndomen. Hur skulle ni ha gjort?

Kommentarer
Postat av: "Diaz 17 och blivande mamma"

tiden går jätte segt i början, men sen så försvinner tiden :p

2009-07-08 @ 21:44:44
URL: http://metrobloggen.se/Diasz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0